FAQ producten

Verzending en levering producten

Wat is de levertijd?

Je bestelling wordt binnen 5 tot 7 werkdagen na betalen geleverd.

Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?

Na betalen is het niet meer mogelijk om je bezorgadres te wijzigen.

In welke landen bezorgt ActievandeDag?

Naar Nederland en België. In enkele gevallen kan het zijn dat levering niet mogelijk is in België of de Waddeneilanden. Als dat zo is, staat dit duidelijk vermeld in de omschrijving.

Wat zijn de verzendkosten?

In Nederland zijn de verzendkosten € 5,95 en in België € 6,95. Mochten deze kosten afwijken, dan lees je dit op de productpagina.

Track &Trace staat op bezorgd, maar mijn pakket is niet geleverd.

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij Bestellingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier zodat wij je verder helpen.

Ik heb geen Track & Trace-code | Mijn Track & Trace link doet het niet

Je ontvangt je Track & Trace-code per mail wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Het pakket is retour gestuurd

Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent op het eerste bezorgmoment, dan probeert de bezorger het op een later moment nog een keer. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te zijn. Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten.

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Wanneer krijg ik mijn Track& Trace code?

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze ontvang je per mail. Het kan dus nog enkele dagen duren na betalen, voordat je je Track & Trace per e-mail ontvangt. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.

Track &Trace staat op bezorgd, maar mijn pakket is niet geleverd.

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Bestellingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier zodat wij je verder helpen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd kan per deal verschillen. De meeste producten worden binnen 5-7 werkdagen geleverd. Kijk altijd in je bevestiging voor de levertijd die voor jouw product geldt. Bekijk jouw levertijd in je bevestiging via 'Bestellingen'.

Retourneren

Hoe kan ik mijn product retouren?

Als je je aankoop terug hebt gevonden in je account, kun je onderaan klikken op 'Retour aanvraag starten'. Vul de verplichte velden in. het wijst zich vanzelf.Je ontvangt je aankoopbedrag binnen 14 dagen na retourontvangst op de rekening waarmee je hebt betaald. Bij creditcard betalingen zie je het aankoopbedrag uiterlijk de volgende maand terug op je rekening.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om zonder reden en binnen een termijn tot 14 dagen na ontvangst van de producten de overeenkomst te herroepen en je producten terug te sturen. De termijn begint nadat jij of een door jou aangewezen derde de producten heeft ontvangen. Je kunt gemakkelijk gebruik maken van ons retourproces via ‘bestellingen’ in je account. Volg de stappen en stuur het product terug. Je kunt ook binnen de genoemde termijn bijvoorbeeld een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier aan ons sturen. Uiterlijk 14 dagen na het sturen van die e-mail, of op andere wijze van aanmelding, moet je de producten ook terug te sturen. Je kunt altijd contact opnemen via met ActievandeDag via onze klantenservice.

Tijdens de bovengenoemde termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Wij verzoeken je wel om het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor: - producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben; - producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, waarvan de verzegeling is verbroken; - cd's, dvd's, Blu-Ray discs of software waarvan de verzegeling verbroken is; - de levering van losse kranten, tijdschriften of magazines; -tickets voor personenvervoer, zoals treinkaarten; -diensten (of vouchers, bonnen voor diensten) zoals reizen, evenementen, hotels, vakantiehuisjes, arrangementen, tickets, waarin een bepaalde datum en of tijd is overeengekomen; - diensten waarvan de uitvoering met toestemming van de consument is begonnen, zoals reeds verzilverde (gereserveerde) vouchers, tickets etc.

Garantie en defecten

Heb ik garantie op mijn product?

Dat heb je! Wij garanderen dat je een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Mocht je binnen deze termijn toch problemen tegenkomen met je product, log dan in en mail ons via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Hoelang is de wettelijke garantie?

Dat hangt van af van het product dat je hebt gekocht. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of föhn. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.

Mijn product is beschadigd geleverd

Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en mails ons via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Mijn product is incompleet geleverd

Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en mails ons via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van welke onderdelen je mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is en helpen we je zo snel we kunnen.

Mijn product is kapot gegaan

Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Je hebt wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en mails ons via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we het snelste zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Kan ik mijn producten laten repareren?

Dit is afhankelijk van het product en de aanbieder. Log in en neem contact met ons op via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Account en voorkeuren

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Jammer dat je je wilt afmelden. In elke nieuwsbrief staat onderin een afmeldlink. Via deze link je je uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Ik wil een nieuw e-mailadres inschrijven voor de nieuwsbrief

We kunnen je e-mail niet vervangen door een nieuw e-mailadres. Je zult je nieuwe e-mailadres zelf moeten aanmelden. Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.

Mijn mailadres gaat verdwijnen of bestaat niet meer

Je kan je oude e-maildadres afmelden via de afmeldlink onderaan de ontvangen nieuwbrief.

Social media en winacties

Voor vragen over onze social media en winacties kun je contact opnemen via ons contactformulier.

ActievandeDag en Deals

Wat is ActievandeDag?

ActievandeDag is een onderdeel van Emesa Nederland BV. Emesa is tevens bekend van www.Vakantieveilingen.nl. Iedere dag zijn er unieke en scherpe deals die de consument vanaf 00:00 online kan boeken. Actievandedag probeert om het aanbod zo divers mogelijk te houden zodat er voor iedereen wat tussen zit. Een greep uit het aanbod van de acties: bungalowparken, hotelovernachtingen, zonvakanties, mini-cruises, beautyarrangementen, producten en pretparken.

Waar kan ik uitjes en overnachtingen vinden?

Je kunt al onze uitjes en overnachtingen vinden op https://www.actievandedag.nl/.

Mijn account

Hoe kan ik registreren?

Wanneer je voor het eerst een deal boekt bij ons, dan wordt er gevraagd te registreren op onze website. Je kunt ervoor kiezen om voor het boeken al een account aan te maken door rechts bovenaan de website op onze registratiepagina (rechtsboven) te klikken. Vul hiervoor alle benodigde gegevens in en kies een wachtwoord met minimaal 6 karakters, waarvan 1 hoofdletter. Ook tijdens het boekingsproces kun je je nog registreren. Bij stap 2 in het boekingsproces kies je dan voor de optie ‘Ik ben nieuw”, waarna je al jouw gegevens kunt invoeren.

Waar log ik in?

Om een deal te kunnen kopen, kun je rechtsboven op de knop 'Inloggen' klikken.

Waar kan ik mijn aankoop terugvinden?

In je account kun je je aankoop en je factuur terugvinden.

Kortingscodes

Op dit moment geven wij geen kortingscodes uit voor producten.actievandedag.nl en producten.actievandedag.be.

Contact

Ik heb een klacht, hoe neem ik contact op?

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Neem ontact op via ons contactformulier. Onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen. Wil je direct antwoord op je vraag? Bel ons dan even op 020 - 760 50 77 in Nederland en op 02 808 7104 in België.

Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden? Neem ontact op via ons contactformulier. Wil je direct antwoord op je vraag? Bel ons dan even op 020 - 760 50 77 in Nederland en op 02 808 7104 in België.

Klantenservice

Onze reguliere openingstijden zijn:

  1. Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00 uur
  2. Zaterdag: 9:00 - 17:00
  3. Zon- en feestdagen gesloten

ActievandeDag

Onderdeel van Emesa Nederland B.V. Spaklerweg 50 1114 AE Amsterdam-Duivendrecht KvK nr: 52335631 BTW nummer: NL850400429B01

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen. Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Wij vragen je alle cookies te accepteren om een deal te scoren
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd functionele en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen, waaronder social media, daarnaast ook tracking cookies. Hiermee kunnen wij en derde partijen een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je past. Geen tracking cookies? Klik dan op “niet akkoord”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.