Bespaar
57%*
Gekocht
24564x
Waarom zou je meer betalen?
Enkele reis daluren trein
  • Geldig t/m 30 juni 2020
  • Za & zo hele dag geldig
  • Doordeweeks tijdens daluren
Een enkele reis in de daluren. Geldig t/m 30 juni 2020. Ma t/m vr van 00:00 tot 06:30, van 09:00 tot 16:00, en van 18:30 tot 04:00 uur. Weekenden en feestdagen hele dag geldig.
Een enkele reis in de daluren. Geldig t/m 30 juni 2020. Ma t/m vr van 00:00 tot 06:30, van 09:00 tot 16:00, en van 18:30 tot 04:00 uur. Weekenden en feestdagen hele dag geldig.

Vanwege de maatregelen tegen het Corona virus bieden wij momenteel geen treinkaartjes aan.

Wat krijg je?

  1. Een enkele reis 2e klas voor de trein tijdens daluren.

Geldigheid

  1. Geldig vanaf het moment van aankoop t/m 30 juni 2020 m.u.v. Koningsdag 27 april en de Dutch Grand Prix 2020 (1 t/m 3 mei 2020).
  2. Geldig voor reizen in de 2e klas.
  3. Geldig van maandag t/m vrijdag voor 06:30 uur, tussen 09:00 en 16:00 uur en tussen 18:30 en 04:00 uur de volgende dag. Op zaterdag, zondag en feestdagen de gehele dag geldig.
  4. Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben. Tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de te maken reis in de spits.
  5. Het treinkaartje is geldig voor 1 persoon en het kopiëren van het e-ticket is niet toegestaan
  6. Het treinkaartje is geldig bij alle treinvervoerders in Nederland
  7. Het treinkaartje is niet geldig in Thalys en Eurostar. Voor de Intercity Direct tussen Rotterdam en Schiphol en op het binnenlandse traject van IC International betaal je vooraf apart een toeslag. Dit kun je op het station of online via www.ns.nl kopen
  8. Niet geldig i.c.m. met Samenreiskorting en andere kortingsacties
  9. Het e-ticket kun je op je telefoon laden via de NS app als je gaat reizen. Afdrukken kan natuurlijk ook
  10. Bekijk de voorwaarden voor het reizen met een e-ticket onder productvoorwaarden e-ticket op ns.nl/voorwaarden
  11. Omruilen of geld terug is niet mogelijk
  12. Voor vragen over je treinkaart neem je contact op met de klantenservice van NS

Verzilveren

  1. Na de betaling ontvang je zo snel mogelijk (uiterlijk een uur) van ActievandeDag een bevestiging met daarin 1 of meerdere unieke links om je couponcode(s) te verzilveren voor geldige treinkaart(en).
  2. Op de pagina van NS vul je een begin- en eindstation in en de naam voor de reiziger.
  3. De NS zal de treinkaart(en) direct per e-mail naar je versturen.
  4. Je kunt de treinkaartjes laden en laten zien via de NS app op je telefoon of geprint meenemen.
  5. De persoon die met de treinkaart(en) gaat reizen, moet tijdens het verzilveren op de website van de NS zijn gegevens (laten) invoeren.
  6. Je kunt tot maximaal 90 dagen vooruit een datum kiezen binnen de geldigheid van de treinkaart.
  7. Uiterlijke verzilver- en reisdatum is t/m 30 juni 2020.

Dit wil je weten!

  1. Aankoop: maximaal 4 enkele reis treinkaartjes per aankoop, geen uitzonderingen mogelijk. Je ontvangt na aankoop een bevestiging.
  2. Vragen: voor vragen over je treinkaarten kun je contact opnemen met de klantenservice van NS.
  3. Annuleren: wijzigen of annuleren is niet mogelijk. Je kunt je kaartje(s) niet retourneren of verlengen. Dit betreft een aanbieding voor een laag tarief in een bepaalde periode.
  4. Deze actie staat online van donderdag 5 maart t/m maandag 29 juni 2020 23:59 uur.
  5. ActievandeDag fungeert als tussenpersoon bij de door jou geboekte actie.

Lees meer

Geldigheid

  1. Geldig vanaf het moment van aankoop t/m 30 juni 2020 m.u.v. Koningsdag 27 april 2020 en de Dutch Grand Prix 2020 (1 t/m 3 mei 2020).
  2. Geldig voor reizen in de 2e klas.
  3. Geldig van maandag t/m vrijdag van 00:00 tot 06:30 uur, van 09:00 tot 16:00 uur én van 18:30 tot 04:00 uur de volgende dag. Op zaterdag, zondag en feestdagen de hele dag geldig m.u.v. Koningsdag 27 april en de Dutch Grand Prix 2020 (1 t/m 3 mei 2020).
  4. Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben. Tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de te maken reis in de spits.
  5. Het treinkaartje is geldig voor 1 persoon en het kopiëren van het e-ticket is niet toegestaan.
  6. Het treinkaartje is geldig bij alle treinvervoerders in Nederland.
  7. Het treinkaartje is niet geldig in Thalys en Eurostar. Voor de Intercity Direct tussen Rotterdam en Schiphol en op het binnenlandse traject van IC International betaal je vooraf apart een toeslag. Dit kun je op het station of online via www.ns.nl kopen.
  8. Niet geldig i.c.m. met Samenreiskorting en andere kortingsacties.
  9. Het e-ticket kun je op je telefoon laden via de NS app als je gaat reizen. Afdrukken kan natuurlijk ook.
  10. Bekijk de voorwaarden voor het reizen met een e-ticket onder productvoorwaarden e-ticket op ns.nl/voorwaarden.
  11. Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
  12. Voor vragen over je treinkaart neem je contact op met de klantenservice van NS.

Verzilveren

  1. Na de betaling ontvang je zo snel mogelijk (uiterlijk een uur) van ActievandeDag een bevestiging met daarin 1 of meerdere unieke links om je couponcode(s) te verzilveren voor geldige treinkaart(en).
  2. Op de pagina van NS vul je een begin- en eindstation in en de naam voor de reiziger.
  3. Daarna ontvang je direct je treinkaarten van NS of je kunt deze downloaden in de NS-app.
  4. Je kunt de treinkaartjes laden en laten zien via de NS app op je telefoon of geprint meenemen.
  5. De persoon die met de treinkaart(en) gaat reizen, moet tijdens het verzilveren op de website van de NS zijn gegevens (laten) invoeren.
  6. Je kunt tot maximaal 90 dagen vooruit een datum kiezen binnen de geldigheid van de treinkaart.
  7. Uiterlijke verzilver- en reisdatum is t/m 30 juni 2020.

Dienstregeling en reisplanner NS

Bekijk voordat je vertrekt altijd de dienstregeling en de reisplanner

Lees meer

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik meteen reizen?
Nadat je de couponcode die je van ons krijgt hebt ingewisseld voor een geldig treinkaartje via NS kan je direct gebruik maken van je treinkaartje. De couponcode is direct na ontvangst te verzilveren.

  1. Kan ik mijn treinkaartjes annuleren?
Nee, na betaling kan je niet meer annuleren bij ActievandeDag of NS.

  1. Kan ik een treinkaartje voor iemand anders bestellen?
Ja, je koopt bij ons een couponcode, deze kan je bij NS inwisselen voor een treinkaartje. Tijdens het inwisselen vul je pas een naam in en staat het vast.

  1. Kan ik de kaartjes los van elkaar gebruiken?
Ja, tijdens het inwisselen van je couponcode kies je pas een datum, reis en naam. Je kiest per couponcode/treinkaartje wat voor reis je maakt en wie er gebruik van maakt. De couponcodes kunnen los van elkaar ingewisseld worden voor treinkaartjes binnen de geldigheid.

  1. Kan ik na het inwisselen van de code bij NS de datum, reis of naam van de reiziger nog wijzigen?
Nee, nadat je je couponcode(s) hebt ingewisseld voor treinkaartjes is het niet mogelijk om dit te wijzigen.

  1. Waar is mijn bevestiging of couponcode om mijn treinkaartje te kunnen bestellen?
Je ontvangt je bevestiging en couponcode(s) in het e-mailadres in je account. Je kan je bevestiging en couponcode(s) ook downloaden via ‘Mijn boekingen’.

  1. Ik heb mijn couponcode ingewisseld bij NS maar geen treinkaartje van NS ontvangen.
Neem contact op met de klantenservice van NS. Zij kunnen je verder helpen.

Lees meer

Wij vragen je alle cookies te accepteren om een deal te scoren
Wij, Talpa Network, gebruiken cookies (en soortgelijke technieken, zoals pixels en scripts) op deze en op onze andere websites en apps. Je vindt de lijst met alle websites en apps in onze Cookie Policy. Jouw cookie-voorkeuren onthouden we voor al onze websites. Wij gebruiken altijd functionele en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Ook plaatsen wij, social media partijen en (advertentie)partners tracking cookies om je een optimale gebruikservaring te bieden en om persoonlijke profielen van je op te bouwen zodat wij en derden gerichte content en advertenties kunnen tonen die aansluiten bij je interesses.

Wij vragen je alle cookies te accepteren om een deal te scoren
Wij, Talpa Network, gebruiken cookies (en soortgelijke technieken, zoals pixels en scripts) op deze en op onze andere websites en apps. Je vindt de lijst met alle websites en apps in onze Cookie Policy. Jouw cookie-voorkeuren onthouden we voor al onze websites. Wij gebruiken altijd functionele en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Ook plaatsen wij, social media partijen en (advertentie)partners tracking cookies om je een optimale gebruikservaring te bieden en om persoonlijke profielen van je op te bouwen zodat wij en derden gerichte content en advertenties kunnen tonen die aansluiten bij je interesses.