Gekocht
5399x
Waarom zou je meer betalen?

NS-treinkaartje Dagretour Dal Stedentrip (2e klas)

  • 2e klas | Geldig t/m 31 okt 2021
  • Keuze uit 20 eindbestemmingen
  • 7 dagen per week geldig tijdens daluren
Een dagretour waarmee je reist tijdens de daluren: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 en van 18:30 tot 06:30 uur. In de weekenden en feestdagen hele dag geldig. Te gebruiken t/m 31 oktober 2021. Geldig in de 2e klas tijdens daluren!
Een dagretour waarmee je reist tijdens de daluren: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 en van 18:30 tot 06:30 uur. In de weekenden en feestdagen hele dag geldig. Te gebruiken t/m 31 oktober 2021. Geldig in de 2e klas tijdens daluren!

Wat krijg je?

  1. NS-treinkaartje Dagretour Dal
  2. Keuze uit 20 eindbestemmingen (zie kopje Eindbestemmingen)
  3. Geldig op reizen in de 2e klas tijdens de daluren
  4. Voor 1 persoon

Geldigheid

  1. Geldig vanaf 6 september t/m 31 oktober 2021 tijdens de daluren.
  2. Geldig voor reizen in de 2e klas.
  3. Geldig van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 16:00 uur en tussen 18:30 en 06:30 uur de volgende dag. Op zaterdag, zondag en feestdagen de gehele dag geldig. Dit betekent dat je alleen tijdens die tijden in de trein mag zitten.
  4. Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben. Tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de te maken reis in de spits.
  5. Het treinkaartje is geldig voor 1 persoon en het kopiëren van het e-ticket is niet toegestaan.
  6. Het treinkaartje is geldig bij alle treinvervoerders in Nederland.
  7. Het treinkaartje is niet geldig in de Thalys, Eurostar en NightJet. Voor de Intercity direct tussen Rotterdam en Schiphol en op het binnenlandse traject van IC International betaal je vooraf apart een toeslag. Dit kun je op het station of online via www.ns.nl kopen.
  8. Niet geldig i.c.m. met samenreiskorting en andere kortingsacties.
  9. Het e-ticket kun je op je telefoon laden via de NS app als je gaat reizen. Afdrukken kan natuurlijk ook.
  10. Bekijk de voorwaarden voor het reizen met een e-ticket onder productvoorwaarden e-ticket op ns.nl/voorwaarden.
  11. Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
  12. Voor vragen over je treinkaartje neem je contact op met de klantenservice van NS.

Eindbestemmingen

  1. Arnhem
  2. Breda
  3. Delft
  4. Den Bosch
  5. Den Haag Centraal
  6. Deventer
  7. Eindhoven
  8. Emmen
  9. Enschede
  10. Groningen
  11. Haarlem
  12. Leeuwarden
  13. Leiden
  14. Maastricht
  15. Middelburg
  16. Nijmegen
  17. Rotterdam
  18. Tilburg
  19. Utrecht
  20. Zwolle

Verzilveren

  1. Na de betaling ontvang je zo snel mogelijk (uiterlijk een uur) van ActievandeDag een bevestiging met daarin 1 of meerdere unieke links om je couponcode(s) te verzilveren voor geldige treinkaartje(s).
  2. De waardeboncode kan worden verzilverd op www.ns.nl/couponcode
  3. Op de pagina van NS vul je een begin- en eindstation in en de naam voor de reiziger.
  4. De NS zal de treinkaartje(s) direct per e-mail naar je versturen.
  5. Je kunt de treinkaartje(s) laden en laten zien via de NS app op je telefoon of geprint meenemen.
  6. De persoon die met de treinkaartje(s) gaat reizen, moet tijdens het verzilveren op de website van de NS zijn gegevens (laten) invoeren.
  7. Uiterlijke verzilver- en reisdatum is t/m 31 oktober 2021.

Dit wil je weten!

  1. Aankoop: maximaal 4 dagretour treinkaartjes per aankoop, geen uitzonderingen mogelijk. Je ontvangt na aankoop een bevestiging.
  2. Vragen: voor vragen over je treinkaartjes kun je contact opnemen met de NS Klantenservice.
  3. Annuleren: wijzigen of annuleren is niet mogelijk. Je kunt je kaartje(s) niet retourneren of verlengen. Dit betreft een aanbieding voor een laag tarief in een bepaalde periode.
  4. Deze actie staat online van 6 september t/m 3 oktober 2021 23:59 uur.
  5. ActievandeDag fungeert als tussenpersoon bij de door jou geboekte actie.

Lees meer

Reizen tijdens Corona

Op stedentrip in Nederland, een dagje winkelen of met de trein naar werk? De trein kan voor elk reisdoel gebruikt worden. Zorg dat je goed voorbereid op reis gaat door rekening te houden met de onderstaande punten:
  1. Het dragen van een mondkapje is verplicht in de trein, op het perron en in het stationsgebouw. Dit geldt voor alle reizigers van 13 jaar en ouder. Mondkapje vergeten? Deze zijn te koop bij diverse winkels en automaten op het station
  2. Eten en drinken mag in de trein, maar probeer dit te beperken. Zet hierna zo snel mogelijk je mondkapje weer op
  3. Je mag naast elkaar in de trein zitten. Alle zitplaatsen zijn beschikbaar, maar probeer waar mogelijk afstand te bewaren
  4. Geef elkaar ruimte en hou voldoende afstand bij het in- en uitstappen
  5. Raak zo weinig mogelijk aan in de trein en op het station
  6. Reis alleen als je klachtenvrij bent
  7. Tijdens de reguliere schoonmaak wordt er extra aandacht besteed aan het reinigen van contactpunten zoals deurklinken en hoofdsteunen. In treinen waar een toilet aanwezig is, worden zeep en papieren handdoekjes extra aangevuld
Bekijk alle maatregelen en regels op de website van de NS.

Meer over de treinkaartjes

Het kaartje is geldig bij alle treinvervoerders in Nederland, m.u.v. Thalys, Eurostar en NightJet. Na betaling ontvang je een apart waardebonnummer waarmee je de kaartjes kunt verzilveren bij NS. Het is toegestaan om je reis te onderbreken en op 1 van de stations op je route (tussendoor) uit te stappen.

Lees meer

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik meteen reizen?
Nadat je de couponcode die je van ons krijgt hebt ingewisseld voor een geldig treinkaartje via NS kan je direct gebruik maken van je treinkaartje. De couponcode is direct na ontvangst te verzilveren.

  1. Kan ik mijn treinkaartjes annuleren?
Nee, na betaling kan je niet meer annuleren bij ActievandeDag of NS.

  1. Kan ik een treinkaartje voor iemand anders bestellen?
Ja, je koopt bij ons een couponcode, deze kan je bij NS inwisselen voor een treinkaartje. Tijdens het inwisselen vul je pas een naam in en staat het vast.

  1. Kan ik de kaartjes los van elkaar gebruiken?
Ja, tijdens het inwisselen van je couponcode kies je pas een datum, reis en naam. Je kiest per couponcode/treinkaartje wat voor reis je maakt en wie er gebruik van maakt. De couponcodes kunnen los van elkaar ingewisseld worden voor treinkaartjes binnen de geldigheid.

  1. Kan ik na het inwisselen van de code bij NS de datum, reis of naam van de reiziger nog wijzigen?
Nee, nadat je je couponcode(s) hebt ingewisseld voor treinkaartjes is het niet mogelijk om dit te wijzigen.

  1. Waar is mijn bevestiging of couponcode om mijn treinkaartje te kunnen bestellen?
Je ontvangt je bevestiging en couponcode(s) in het e-mailadres in je account. Je kan je bevestiging en couponcode(s) ook downloaden via ‘Mijn boekingen’.

  1. Ik heb mijn couponcode ingewisseld bij NS maar geen treinkaartje van NS ontvangen.
Neem contact op met de klantenservice van NS. Zij kunnen je verder helpen.

Lees meer

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen. Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Wij vragen je alle cookies te accepteren om een deal te scoren
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd functionele en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen, waaronder social media, daarnaast ook tracking cookies. Hiermee kunnen wij en derde partijen een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je past. Geen tracking cookies? Klik dan op “niet akkoord”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.